Wednesday, March 19, 2014

wonderful peepos

In the name of Allah.


Bagi hambaNya yang sabar,
dan tak kenal putus asa.


"stay here, "

dah lama sangat kita lost contact. tiga tahun senget-senget. lepastu tiba-tiba dengar awak dapat plkn sama dengan intan munirah. ok, eksaited gila waktu tu ! sampai intan tacing kata 'rindu dia je ? aku ?' mestilah ya, intan ni pun kan.. haha.

sekali dua tu je, lepastu kembali sunyi. sebab sarawak is just too far away, nak skype ? plkn kot. semalam lepak koop dengan aziah, farhanisah, filzah, adik- umar danial. kecoh jadinya, semua sebab 'atok'. rindunya korang :") adehai. farhanisah hulur phone, cakap jelah. terjerit dalam koop tu, eksaited tetiba dengar you're on the other side.

dulu, masa kita lost contact tu saya google nama awak kot. saya taknak hilang someone that used to be a friend of mine, macam sedih je T^T sembang dekat twenty five minutes, kang kering kredit awak. sampai rumah sambung wassup pulak sampai 0230 macamtu.

you're still the same :'> macam mana saya kenal awak sebelum awak pindah. dulu kita kerja rap lagu je waktu prep. buat konsert dalam bilik prep lah bagai, haha. childish. sangat gila bila fikir balik, dahla rap bawah meja prep. macam hape tah je. paling kitorang suka waktu tu lagu 7 Things- Miley Cyrus. takpun Eminem, Linkin Park. buat gila sama-samalah dua-dua.


"najwa, aku tak pernah tau yang ko pernah cari aku sebelum ni.
I vow, yang kita takkan lost contact lagi lepasni tau"






lepasni dia nak ambik stpm. huuu, all the best Nor Sabreena Binti Baharuddin !
taksangka sangat Allah temukan balik setelah sekian lama, and still boleh sembang macam those years kita lost contact tu never even exist :'D

sekarang ni asyik teringat kat Peqa Azman duta Dutch Lady dengan Iffah Diyana Ezani. ahhhhh kena jumpa.

Alhamdulillah.
PS: esok. tolong jangan mental breakdown malam ni najwa. please.