Sunday, April 6, 2014

unwanted

In the name of Allah,




Enna sandar pada bucu dinding bilik.

kepala didongak ke langit.
'aku tahu, Dia ada...' air mata laju turun dari pipi.

dikesat dengan belakang lengan.

'apehal takleh stop ni. ergh.'



'sebab selama ni takpernah ada sebab lain...'

'tapi kalau dengan cara ni aku takkan.. takkan dapat capai aim aku, then forget it'

aku penat. penat gila, ya aku futur.
I'm tired of trying to make them see me, realize that I'm here.



hantar aku jauh, Tuhan.

biar aku islah nafs kat tempat orang kalau kat sini is not where I meant to be.

hantar aku jauh, Tuhan.

biar aku belajar untuk matang manually

hantar aku jauh, Tuhan.

jauh dari semua yang menyakitkan di sini.


cukuplah.



aku tahu, seumur hidup aku akan dibayangi segala dosa-dosa aku.
aku tahu, even how much I try it'll still hurt.

even. more.

aku tengok kawan-kawan lain happy je, oh well aku tak dapat result gempak macam dorang. pakai jubah graduasi lawa-lawa, well aku tak dapat pun merasa...

tapi bahagia tu di hati
bukan di kertas dan nota-nota kecil


bukan jugak pada gambar pakai camera 360'

cemburu.

aku tengok dorang amik gamba dengan result gempak dengan parents.
aku tengok dorang senyum lebar gembira tengok slip keputusan

when inside,
I'm dying.

belum lagi kena perli bila jumpa cikgu sebab teruk subjek dia.
belum lagi kena marah dengan parents kat rumah.




'if death is a choice,
I believe I'm long dead. and is decaying'

tapi aku yakin,

there's a purpose.



----------------------------------------------------------------------------------------------




Alhamdulillah, done with Hari Anugerah Cemerlang.

PS: I need treatment.