Sunday, August 4, 2013

si-Kun, not Nickhun



'najwa, haritu aku ada baca pasal caffeinated drinks and terus teringat kat kau'
'aloooohh sho shuwit ingat kat orang ^^ awat artikel tu kata apa ?'
'well then aku rasa aku dah tau laa apa problem kau'
'apa dia... ?'
'aku rasa kau consume terlalu kerap caffein sampai badan kau jadi lemah tanpa caffein,'
'hmm.. I wonder pasal cikgu tuziah cakap pasal ni dulu, remember ?
bila dah sampai badan kita produce cell yang perlu kepada pengambilan caffein...'
'dan bila tak dapat jadi lemah and so on...'


nak tahu ?
itu dulu, waktu saya study macam nak mati.
well, takde lah study sangat.
cuma cuba siapkan kerja sekolah yang tak pernah khatam
tapi sekarang dah hidup macam manusia normal, kut.
haha, harini saje hibernate je kerja.


come on, trial bebeh.
*wajah kental* bak mai !


tadi tanya soalan edmet dengan Abg barak. he struggled while trying to answer it
'budak a plus edmet pun takdelah terer sangat...'
'eeehhhh, diam.'
'haha'