Tuesday, May 28, 2013

stalker dalam semak. hek.

sejak aku tingkatan satu lagi,
aku suka sangat dengar kau mengaji quran :' )

sedap sangat.

masa tu ada kak amal dengan kak huda jugak
and sure sure lah dah tahu orang tu Ummi Amirah !

sampailah kita form three kita rapat and selalu duduk musolla sama-sama. aku selalu diam bila kau baca quran, sebab aku nak dengar.. console kot ^^, *waktu ni ada abg naim sekali, remember ?
haha. bila dia imam nanti budak puteri dari bilik wudhu' lagi dah detect and lekas-lekas masuk musolla. (sekolah aku tak obvious sangat benda ni. dorang zuhud kot. )

lama sudah aku tak dengar suara kau tarannum wehh, rindu ! haritu kau lawan tilawah MTQ kebangsaan. well yeah, aku macam catch-up something bila kau post gambar dengan caption kat fesbuk tu. samalah, tarannum kau dengan tournament archery aku. mesti akan rindu punya , kan ? last year beb ! haha. moga ukhuwah yang terjalin disitu tetap kekal selamanya.

emm, sebenarnya buat post ni sebab nak cakap "Mabruk 'alaiki Ummi Amirah ! :D"

#terkilan sikit takdapat pergi support kau.
abah aku pulak kena pergi kuantan..
tapi takpa, aku bukak dengar kau baca kat youtube dah :p
plus, voice record yang kau dengan Choo buat hilang kot
ada jembalang mana dengki kat aku entah. haha.